Telen begint met passie

“Ruim 25 jaar geleden is mijn passie voor het telen van tomaten op het ouderlijk bedrijf ontstaan. Dit was het begin van iets speciaals, want ik ben nu nog steeds actief in dezelfde branche. Inmiddels is er veel veranderd in de tuinbouw, waarbij het als ondernemer belangrijk is om hier op in te spelen”, vertelt Theo van Noord.

Daarbij hoort ook vooruitzien, met de tijd meegaan en scherp blijven. Vanuit deze visie heeft T.W. van Noord Tomaten zijn bedrijfsnaam veranderd in Noordhuys. “Door de naam Noordhuys aan te nemen, re-branden we onszelf naar een organisatie die nog beter aansluit bij de wensen van onze klanten en partners. Het voelt goed en we zien dit als een frisse bries die bij marktgericht ondernemen past”, zegt Theo van Noord

Persoonlijk signatuur

Het ‘huys’ staat centraal voor alle bedrijven die hieronder vallen en de verschillende tomaten segmenten die wij telen. Hierbij hebben we de complete identiteit aangepast naar een uitstraling die staat voor Noordhuys; Specialist, Transparantie, Samenwerking en Duurzaamheid. Het beeldmerk bevat o.a. een kwaliteitsstempel ter goedkeuring met een persoonlijke handtekening op alle producten en diensten die wij leveren.

Noordhuys is aangesloten bij de coöperatie Coforta van The Greenery. Zij verzorgen de afzet van onze tomaten.

Werken bij Noordhuys Tomatoes

Enthousiaste scholieren opgelet

Noordhuys Tomatoes werkt met een groot aantal scholieren voor het oogsten van tomaten. Deze worden vooral ingezet op de zaterdagen, tijdens de vakanties en op vrije schooldagen.